Data publikacji: 28 listopad 2017r.
Firma Fulloutdoorprintservice Oskar Knapik stosując zasadę konkurencyjności, zaprasza do złożenia oferty w celu wyłonienia Dostawcy urządzenia do wykańczania wydruków z roli na rolę, mającego stanowić moduł wykańczający zaplanowanej do uruchomienia linii technologicznej do produkcji cyfrowych etykiet inkjetowych.
Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020, działanie 3.2 Innowacje w MŚP (WND-RPSL.03.02.00-24-01C1/17-002).
Fulloutdoorprintservice Oskar Knapik
Al. Piastowska 4
43-400 Cieszyn
www.fops.pl
tel. 33 488 68 88
Zamówienie udzielane jest w trybie postępowania ofertowego (zgodnie z zasadą konkurencyjności określoną w Wytycznych Ministra Infrastruktury i Rozwoju w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020).
Ofertę należy dostarczyć w formie papierowej w sekretariacie siedziby Zamawiającego lub przesłać na adres e-mail: zapytaniaofertowe@fops.pl w terminie do 29.12.2017r. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
Maksymalny termin realizacji umowy: 30 maj 2018 r.
Przedmiotem zamówienia jest nowe urządzenie do wykańczania wydruków z roli na rolę.
Kod CPV: 42990000-2 Różne maszyny specjalnego zastosowania
Minimalne wymagania techniczne urządzenia:
Możliwość wykańczania podłoży o maksymalnej szerokości nie mniejszej niż 350 mm;
Funkcja laminowania: obsługa laminatów z podkładem i bez, aktywna kontrola naciągu wstęgi na serwomotorach, system kontroli prowadzenia wstęgi.
Funkcja sztancowania: możliwość sztancowania w trybie pełnej rotacji oraz semirotacji, z kompensacją długości narzędzia, napęd na serwomotorach
Funkcja zdejmowania ażuru: nawijanie ażuru na wałek typu „snowball”, podcinanie podkładu, aktywna kontrola naciągu ażuru na serwomotorach
Funkcja rozcinania: noże krążkowe 5 kpl., łatwo wymienne osie z nożami dolnymi i górnymi, liniał do ustawiania noży
Odwijanie wstęgi z aktywną kontrolą napięcia wstęgi, serwo hamulcem oraz systemem prowadzenia wstęgi.
Nawijanie wykończonego materiału serwomotorem w trybie semiturret dla rolek o maksymalnej średnicy nie mniejszej niż 600mm
System videokontroli poprawności laminowania, sztancowania i ściągania ażurów umożliwiający aktywną korektę pracy maszyny w trakcie procesu.
Maksymalna prędkość pracy w trybie rotacji lub semirotacji nie mniejsza niż 48 m/min.
Kryterium 1 – Cena: cena netto oferty (maks. 60 pkt)
Liczba punktów w kryterium „Cena” będzie przyznawana według poniższego wzoru:
P = Cmin/C x 60 (waga) gdzie:
P - liczba punktów dla oferty w kryterium „cena”
Cmin – najmniejsza cena całkowita ze wszystkich cen zaproponowanych przez wszystkich oferentów
C - cena całkowita oferty
Kryterium 2 – Ilość: maksymalna ilość bezpłatnych godzin szkolenia operatorskiego w miejscu instalacji (maks. 20 pkt)
Liczba punktów w kryterium „Ilość” będzie przyznana według poniższej skali:
P = IG/IGmax x 20 (waga) gdzie:
P - liczba punktów dla oferty w kryterium „Ilość”
IGmax – największa ilość zaproponowana przez wszystkich oferentów
IG – ilość zaproponowana w ofercie
Kryterium 3 – Koszt: koszt roboczogodziny pracy serwisu w okresie pogwarancyjnym (maks. 20 pkt)
Liczba punktów w kryterium „Koszt ” będzie przyznana według poniższej skali:
P = Kmin/K x 20 (waga) gdzie:
P - liczba punktów dla oferty w kryterium „Koszt”
Kmin – najmniejszy koszt ze wszystkich kosztów zaproponowanych przez wszystkich oferentów
K - koszt zaproponowany w ofercie
Oferty w walutach innych niż PLN zostaną przeliczone na PLN i zaokrąglone do 1 PLN wg średniego kursu NBP z dnia terminu składania ofert.
Do realizacji zostanie wybrana oferta, która uzyska największą liczbę punktów wyliczoną jako sumę punktów ze wszystkich kryteriów.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Dostawcy, którzy:
1. Zapewnią bezpłatną dostawę i instalację urządzenia oraz szkolenie z obsługi urządzenia,
2. Zapewnią autoryzowany serwis na terenie Polski,
3. Udzielą gwarancji na urządzenie na okres minimum 1 roku. Termin gwarancji rozpoczyna się od daty podpisania
protokołu zdawczo-odbiorczego potwierdzającego zakończenie realizacji zamówienia.
4. Zapewnią serwis gwarancyjny w okresie trwania gwarancji oraz serwis pogwarancyjny na okres minimum 3 lat po,
5. Zapewnią reakcję serwisu w czasie max 2 godzin od zgłoszenia awarii,
6. Zapewnią dostawę części w czasie max 1 dnia roboczego,
7. Dostarczą dokumentację techniczno-ruchową maszyny najpóźniej w dniu podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego potwierdzającego zakończenie realizacji zamówienia.
Warunki zostaną spełnione, jeśli oferta będzie zawierała informacje o akceptacji i potwierdzenia gotowość do realizacji wszystkich warunków udziału w postępowaniu, określonych w cz.VII zapytania ofertowego.
Oferty będą podlegały wykluczeniu jeśli:
1. Oferta nie spełnia wymogów określonych w zapytaniu ofertowym
2. Oferta została złożona po wyznaczonym terminie.
3. Oferta została złożona przez podmiot podlegający wykluczeniu w związku z istnieniem powiązań osobistych lub kapitałowych. W postępowaniu nie mogą brać udziału podmioty, które powiązane są z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
a. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b. posiadaniu udziałów lub co najmniej 10% akcji,
c. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
W uzasadnionych przypadkach dopuszcza się możliwość zmiany terminu realizacji umowy.
1. Szczegółowe informacje na temat przedmiotu i warunków zamówienia dostępne są na stronie internetowej firmy pod adresem www.fops.pl w sekcji Wsparcie Unii. Dodatkowe pytania można zadawać mailowo na adres: zapytaniaofertowe@fops.pl
2. Każdy Dostawca może przedstawić tylko jedną ofertę.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podania przyczyny.
4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może zażądać od Dostawców dodatkowych wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
5. Wybór najkorzystniejszej oferty zostanie udokumentowany protokołem wyboru najkorzystniejszej oferty.
6. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający upubliczni wyniki wyboru na stronie internetowej firmy pod adresem www.fops.pl w sekcji Wsparcie Unii.
Oferta w języku polskim lub angielskim wraz ze wszystkimi ewentualnymi załącznikami musi być podpisana przez osobę/osoby umocowane do reprezentowania Dostawcy, zgodnie z wpisem do właściwego rejestru lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub przez osobę umocowaną do podpisania oferty. Pełnomocnictwo powinno być dołączone do oferty o ile nie wynika z załączonych dokumentów. Do oferty powinien być dołączony odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej oraz podpisane oświadczenie o braku powiązań kapitałowych i osobowych z Zamawiającym stanowiącego Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
POBIERZ ZAPYTANIE OFERTOWE
POBIERZ ZAŁĄCZNIK NR 1